onsdag 20 oktober 2010

Martello

Jag är frälst, eller kanske beroende.....
Min Martello, som jag vann hos OBH Nordica bloggen Designing good life, går varm här hemma! Sambon ringde nyss och berättade att han köpt två nya påsar med kapslar så nu ser jag fram emot att smaka dem också! Tack snälla! För en kaffeälskare som mig var det här den perfekta vinsten!


Den här dagen började allt annat än bra! Trasig bil som vägrar starta och en skruttig liten O :(
Med den här "turen" får man väl snart se sig om efter ett nytt jobb också. Nej då, men det känns så himla trist när man står klar för att åka och sen så går allt åt pipan. Hade räckt med gårdagen och natten på akuten.....
Har fått bära på lilla O hela fm men nu sover hon och jag passar på att kika på datorn och dricka mitt goda kaffe.
Ute snöar det lite av och till och tydligen har de lovat ett riktigt busväder till kvällen! Håll tummarna för att det inte håller i sig för än så länge vill jag inte ha någon vinter.
Nu ska jag fylla på med mer ved i brasan och kanske ta mig en påtår.
Ha det gott vänner! Kraaaam!

5 kommentarer:

Fru Hurtig sa...

Hoppas dagen slutat bättre. Har själv en Nespresso och älskar den så jag förstår att du är såld i din nya vän i köket. =)

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas att Lilla O har blivit bättre och att dagen slutar bättre en den började.
Vilken härlig vinst grattis i efterskott. Vinsten verkar ha kommit till alldeles rätt person:)

camilla sa...

Hoppas din dag vänder!! Du verkar inte bara ha otur, ännu en riktigt bra vinst du kammat hem, bra där! Ha en bra kväll och njut av en kopp i höstmörkret! :) Kram Camilla

Mamma C sa...

Vilken skitdag det blev för dig. Vilken tur att du har denna underbara maskin då.
Kram Mamma C

Designing good life - Sarah sa...

Kul att du gillar den! Hoppas lite gott kaffe kan muntra upp dagen.