söndag 10 oktober 2010

Mys och Formforum

Vi laddade upp med en riktig myskväll igår!
Vi tände ljuset på den fina ljusbrickan som jag fick av en vän i present och sen laddade vi upp med allt gott som min svägerska och svåger gav mig!
De hade köpt ostar, kex, vin, druvor och päron. "Nu när ni har varit i Italien" sa svägerskan och jadå det var ett italienskt vin :)

Ljusbrickan i kvällsljus

Vinet.... gott....

Goda ostar


Idag bär det av till Stockholm och Formforum 2010!
Det ska bli så spännande och roligt att träffa alla duktiga (och säkert trevliga) inredningsbloggare! Det blir bla föreläsningar av Stefan Nilsson från Trendgruppen, Frida från Trendenser och inredaren Jon Eliasson. Det blir även besök hos Orrefors, Happy Homes och Ikea. Så roligt!
Vi kommer att bo på Hotell Scandic Malmen.
Återkommer troligtvis imorgon kväll med en hel del bilder, inspiration och annat kul att dela med mig av!
Ha det gott så länge :)
Kram!

4 kommentarer:

Linruz-en inblick i min värld sa...

Låter som du har en spännande dag framför dig.
Kul!!!
Söndagskram från mig

Mamma C sa...

Hoppas din dag blev en toppendag.
Kram mamma C

Fru Hurtig sa...

Ser väldigt mysigt och gott ut! =)

Our honey house sa...

Underbart med Amarone =)