lördag 23 oktober 2010

Mästarens Masters

Nu finns den att köpa!!!

Stolen Masters från Kartell, design av Phillipe Starck.
Som ni kanske minns så skrev jag om den förut och redan då hamnade den högt upp på önskelistan. När jag nu såg den här bilden blev jag i eld och lågor (igen)! De är precis så snygga runt ett bord som jag föreställt mig!


Snälla snälla stolen, flytta hem till mig :)

Måste säga att priset inte är hutlöst heller, 1580 kr/st hos Rum 21.
De som känner mig och ni som har läst bloggen ett tag vet ju att jag går igång på stolar och nu klappar hjärtat några extra slag i minuten!
Japp, den här flyttas raskt från önskelistan till inköpslistan!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Håller med dig att dom var gör snygga. Men hutlös dyra för min smak.
Kram Mamma C

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vad härligt, håller med att de är riktigt fina!

Sofia sa...

Jag "går också igång" på stolar! Har spanat lite på den där jag också. Riktigt snygg!