måndag 18 oktober 2010

R.O.O.M

Som ni kanske vet har R.O.O.M återuppstått på PUB och just nu pågår en möbelutställning där!
Det är inredarna Eva Andersson och Per Wennberg som står bakom stylingen och de vill ge kunden inspiration och upplevelse. I alla rum är det tillåtet att provsitta, klämma och känna på allt!
Några rum som jag föll för:


Älskar klockan!

Foto: Pressbilder EKPR & Kommunikation

Tyvärr hann jag inte besöka butiken sist jag var i Stockholm och något säger mig att det var väldigt bra för min plånbok iaf!
Men nästa gång jag åker dit så är ett besök ett måste! Ni som inte bor lika långt bort borde ta er dit bums för jag har hört mycket positivt om butiken!

5 kommentarer:

Jessica, bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil sa...

Nya R.O.O.M är väldigt fint, brukar kika in där för lite inspiration :-)

Blommiga Karin sa...

Hej!
Jag gillar soffan och skåpet på sista bilden!=-)

It's a house sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
It's a house sa...

Ja fy så mycket snyggt det finns på ROOM, helt klart en av mina favoritbutiker! Men du bor ju nära, iaf om du jämför med mig =) Hade vi bott närmare varandra hade jag definitivt bjudit över dig på fika!!!

Kram

camilla - vitarummet sa...

Så kul att de öppnat igen, de har ju massa fint!
Du har fått en award inne hos mig! Hoppas du vill ta del av den! :) Kram Camilla