måndag 25 oktober 2010

Rustad för vintern och vinnaren!

Brrr vad kallt det har blivit! Riktigt rått i luften!
Idag har vi faktiskt gjort något riktigt bra inför vintern. Vi har köpt en luftvärmepump! Med tanke på hur kall förra vintern var så ska det bli helt underbart med ett bättre värmesystem att kombinera eldningen med. Ca 3-4 veckor kommer vi dock att få vänta tills den är på plats....

Sitter och tittar på italienbilderna och drömmer mig tillbaka till värmen. Tom sista dagen då det var lite sämre väder var det fantastiskt vackert vid vattnet! Jag hoppas verkligen att jag kommer att stå på den stranden en dag igen.....

Som en tavla, eller hur?


Så var det ju dags att presentera vinnaren av ett presentkort värt 300 kr hos SUMOpix!
Den här gången var det stora dottern som hjälpte mig att dra en vinnare och det blev......Susanne med bloggen Snusilus o Sannibus!
Grattis till dig! Kontakta mig via mailen så att du kan få din vinst!

Dags att fixa med det sista inför morgondagen och sen är det sängen som gäller.
Ha en fin kväll. Kram kram!

1 kommentar:

Emelie Wååg sa...

Jag drömmer mig bort i den härliga bilden! Värme hade inte varit fel, även om jag gillar vintern också, omväxling förnöjer :D Hoppas allt är bra! Kram Emelie