fredag 15 oktober 2010

Tävla om ett presentkort hos SUMOpix!

Idag presenterar jag en tävling i samarbete med SUMOpix.com där du kan vinna ett presentkort för fotoprodukter värt 300 kronor!

På SUMOpix kan du beställa canvastavlor i alla former och storlekar till bra priser! Du kan välja en personlig tavla med en egen bild eller välja någon av alla fria bilder på sidan.

Alla kan vara med och tävla och tävlingsreglerna är enkla!

För 1 lott: Svara på frågan "Vilka mått har den minsta dukstorleken du kan beställa?"

För 3 lotter: Länka med bilden till tävlingen hos mig och till sumopix.com i din blogg.
Du utan blogg kan länka via facebook eller tipsa 5 vänner. Skicka länk eller kopia till mig.

Tävlingen pågår tom 24/10.
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill tävla, jag har länkat på facebook. Svaret på frågan är 20x20cm. http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000345357656 / Jessica L

Nilla sa...

Är inte säker på om jag duger som tävlare när jag bor i Finland :)

Men svaret är 20 x 20 cm.

Vet dock vem som skulle få tavlan om jag hade turen att vinna, min söta lillasyster som precis blivit mamma!

Hoppas du får en riktigt skön kväll!

Kram Nilla

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg.

Mvh Anna

Pyssel och Trams sa...

Glömde ju svara på frågan!=)
Svaret är iaf 20 x 20 cm.

Mvh Anna

Josefine sa...

Jag är gärna med! Svaret på frågan är 20x20 cm och 2cm tjock!! min mail: fr0stskadad@hotmail.com

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Komiskt, satt just och tittade på en bild som jag ville förstora upp till en jultavla :) Jag tror att svaret är 20x20 cm och jag har länkat på min blog :)

Kram o ha en fin helg!

Susanne

maddelenco sa...

Jag vill ju vara med såklart!=) svaret är 20 x 20 cm..
Länkar med bild på bloggen..
Kram

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar :) 20x20 cm

h. Jenny

j-stil@hotmail.com

Charlotte Bladh sa...

Fin tävling du har! Minsta storleken är 20x20 cm. Canvastavlan slulle passa perfekt på mitt nya kontor som är helt kalt.

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 3 lotter, svaret är 20x20x2 cm, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/sumopix-24-okt.html

Hemmakatten sa...

Hej!
Vet inte om du redan har dragit en vinnare eller inte, annars vill jag gärna vara med att tävla om canvastavla. Det minsta måttet är 20x20 com och 2 cm tjock.
mvh
Hemmakatten