onsdag 13 oktober 2010

What a girl wants

Godkväll på er!

Har ni det lika kallt som jag? Sitter i soffan och känner mig frusen och ska nog svepa in mig i en skön filt. Men trots kylan och mörkret känns det lite mysigt ändå, hösten är sådär bitterljuv. Snålblåst, regn och rusk / Tända ljus, prasslande löv, tänd brasa... ja ni förstår :)

Kom på att jag har fler presenter att visa er!


Min sambo vet vad jag gillar och kom bla hem med champagne och en fantastisk, jättestor bukett när jag fyllde år. Liljor som är mina favoriter fanns såklart med :)
Nu står de och sprider en ljuvlig doft i matsalen och jag hoppas de håller läääänge. Även champagnen finns kvar. Det gäller att suga på karamellen!

Nu ska jag natta lilla O och sen gör jag nog en kopp te och slappar i soffan resten av kvällen. Höstmys ni vet ;)
Kram kram.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Här är brasan tänd och jag ska snart sätta mig vid tv:n med en pläd och min virkning.
Fina och vackra presenter.
Kram mamma C

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Härligt med höstmys... :-)
Hoppas blommorna håller länge, länge.

Kram från Australien♥