onsdag 3 november 2010

Dansa som om ingen ser dig

Hittade kudden "Luxury" från Mimou.
Mysig va?!



Godkväll vänner!
Kort inlägg här innan barnen ska nattas och de sista förberedelserna inför morgondagens arbetspass ordnas.
Dagen har varit riktigt lugn idag. Höstlovslunk och uruselt väder har fått oss att stanna inomhus så gott som hela dagen. Tog mig endast en sväng till macken och affären på eftermiddagen, men that´s it.

Idag tog jag mig i kragen och mailade Moderna museet ang affischerna med Andy Warhol-citat så håll nu tummarna för att det finns några kvar!

Nej, om man skulle se till att få lite egentid innan även jag ska nattas :)
Ha en fin kväll så ses vi!

3 kommentarer:

Saramedflera sa...

Fin kudde! Spännande med affischerna :-)
Kram

It's a house sa...

Älskar den där kudden och tapeten med men tyvärr var den lite för gul i basen för att passa till våra vita väggar annars hade jag nog satt upp den i sovrummet.

Classic Living sa...

Hej hej!
Var på moderna och köpte dessa godingar igår. Tyvärr säljer dom inte annat än i butiken, jag frågade. Du får fara en sväng till huvudstaden.

Kram