söndag 28 november 2010

Första advent

Oj, nu är det redan söndag och första advent! Allt som jag har på min att-göra-lista är kvar så det blir fullt upp idag om jag ska hinna allt!
Jag hann inte ens ta fram adventsljusen igår och nu är jag lite sugen på att köpa något annat....
Förra julen var jag ju med i Ikeas Gilla Julen pyssel med några andra inredningsbloggare och då gjorde jag en enkel variant som adventsljus. Jag får ta fram dem tillsvidare.....


Nu står en sen frukost på schemat och sen får jag nog ta mig ut på de hala vintervägarna trots allt.
Ha en mysig första advent så ses vi!
Kram!

3 kommentarer:

Hemmakatten sa...

Hoppas att du har en fin första advent!

It's a house sa...

Ta det lugnt med att göra listan och i trafiken! Skickar en adventskram från ett kyligt norrland!

Mamma C sa...

Hoppas din första advent blev bra oxå.
Kram mamma C