fredag 26 november 2010

Freeeedag!

Äntligen fredag! Nu ska jag vara ledig hela helgen och njuta av att få sovmorgon.
Helgen kommer bl att bjuda på bakning, troligtvis lite presentshopping och på söndag är det ju första advent!Tycker att November har rusat fram och det är svårt att förstå att julen snart är här.
Jag har inte hunnit få fram något julpynt än men idag tog jag fram stjärnorna iaf. Mysigt!


Så synd att det inte går att fånga det rätta ljuset/färgen på bild...
I förra inlägget hoppades jag ju på bra väder men min önskan blev allt annat än uppfylld och det slutade med att jag sov kvar på jobbet.... Det finns gränser för vad man utsätter sig för och eftersom jag ändå skulle jobba dag nästa dag så fick det bli så.  Vintertid är det helt klart en stor nackdel att bo 6 mil från jobbet, tur att jag har så goa arbetskamrater som gör det väl värt mödan :)

Här hemma lägger sig lugnet i huset, lilla O har redan somnat och snart ska vi duka fram lite gott till Idol.
Hoppas att ni har haft en bra dag och får en mysig kväll.
Kram kram!

2 kommentarer:

Hemmakatten sa...

Mysigt med stjärna! Hoppas att ni får en bra helg!

Mamma C sa...

Här har ljusstakar och stjärnor plockats fram idag i alla fönster.
Kram mamma C