tisdag 2 november 2010

Julklappstips!

Det gäller att vara ute i tid! Tänk vad skönt om man för en gång skull är klar med julklapparna i god tid och sen bara kan njuta av allt det andra myset som julen innebär!
Idag tänkte jag ge er lite hjälp på traven med ett julklappstips.

Som ni säkert redan vet så tillverkar jag personliga smycken. Perfekta julklappen, eller hur? ;)
Till mamma, syster, vännen, maken eller frun....
Du väljer den personliga texten och får på så sätt ett vackert och unikt smycke!

Populärast av mina smycken är fyrstaven med glimmande ring!

Jag tillverkar smyckena av nickelfria eller nickelgodkända, silverpläterade delar och stansar texten för hand.
Prisexempel: Fyrstav med glimmande ring, text 4 ord, kedja ca 80 cm. 260 kr + frakt

Fler bilder finns att se i kategorin smyckestillverkning.
Har ni några frågor eller vill göra en beställning så är ni välkomna att kontakta mig via mailen!


5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

kanonfina:)

Fin fortsatt dag, kram M

Karin i Villa Grå sa...

Mm, den perfekta julklappen! Duktig du är!

Jag är så impad av alla som bloggar på, år efter år..! Själv verkar jag göra saker stötvis :-)

Kram!

Karin

smäm sa...

superfina!

Alexandra sa...

Bra tips!!jag kommer nog kontakta dig,funderar på ett smycke till min mamma.Kraammm !!!

Home Improvements sa...

Just commenting!nothing to do...:D