lördag 20 november 2010

Mysig dag

Fullspäckad och rolig dag har det varit idag.
Hela familjen packade in sig i bilen imorse och åkte iväg. Första stoppet blev på en barnloppis där det fyndades några få saker, sen åkte vi vidare till vår närmsta stad för att hämta luftvärmepumpen som ska installeras på onsdag (jippi!). Några andra butiker hann vi också med och det var nöjda barn och föräldrar som åkte hemåt igen.
Väl hemma lagade vi en god middag och tog ett glas rött till. Nu väntar en mysig tv-kväll med tända ljus, en brasa och lite gott.

Pressbild Ikea
Imorgon blir det nog en sväng till Ikea. Vi behöver bla fylla på ljusförrådet och lite andra bra-att-ha-saker. Självklart blir det en sväng bland julsakerna också, om bara för känslan så....

Visst börjar julkänslorna infinna sig nu?! Jag längtar efter att få sätta upp stjärnorna i fönstren och i veckan ska jag försöka hinna med lite lussebak tänkte jag.

Nu ska jag återgå till lördagsmyset här.
Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram kram!

1 kommentar:

camilla sa...

Vilken mysig lördag!
Jag håller med, känner mig lite i stämning nu faktiskt! Fick en uppsjö av ljus när min mamma var på ikea i veckan, provat pepparkaksljusen? Kram Camilla