onsdag 24 november 2010

Onsdag

Brrr nu är det bra kallt men idag har de ääääntligen kopplat in vår luftvärmepump!
Snart bär det av till jobbet för ett kvällspass för min del och jag håller tummarna för att det går att köra hem ikväll. Vi har ju varit någorlunda skonade från ovädret hittills men idag ska det komma hit har jag förstått....

Härom dagen fick vi hem ett reklamblad från Ica Maxi och jag blev överraskad över de fina miljöbilderna. Tom där hade det smugit sig in ett par Eames ;) Vita och fräscha miljöer.... mja man blir nog lite mer köpsugen!


Foton från reklambladet.

Dags att sätta fart här så att jag kan åka i god tid.
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Kulan sa...

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

Laila sa...

länge sedan jag var här inne hos dig nu vännen.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har en ny blogg och har alltså flyttat. Du får så väldigt gärna komma dit och hälsa på. Kram Lallis