söndag 7 november 2010

Söndagsinspiration

Wow! Kolla in den här supersnygga vindsvåningen som Sköna hem gjort ett reportage om.

Eames, Eames, Eames.....

Übersnygga bordet Flower av Christine Schwarzer och Flos-lampa av min "favvo" Philippe Starck.

Ja såhär skulle man ju kunna ha det.....
Foto: Madeleine Söder


Söndag och sista dagen på höstlovet. Nu laddar vi för en ny vecka som för min del blir ledig fram till helgen.
Dagen har bla bjudit på god fika med en vän och massor av girltalk. En del nytta har jag hunnit med också som tex av minska lite på den alltid växande tvätthögen.

Smyckesbeställningarna trillar in och jag blir så lycklig av att få stå där och banka på mina stavar och sen sätta ihop allt till ett helt smycke! :)
Tänk att det går runt folk där ute med mina halsband runt halsen, häftig känsla!

Nu ska jag ut med hunden en stund och sen blir det nog ryggläge framför tv´n en stund innan jag förflyttar mig till sängen.
Kram kram!

2 kommentarer:

It's a house sa...

Ser de mörkblå mattorna oftare och oftare, riktigt snyggt i rätt miljö! Kul att smyckestillverkningen går så bra! Hade jag inte haft en svägerska som håller på med silversmide så hade jag beställt ett av dig på direkten!

Kram

camilla sa...

I like! Riktigt fint! Kram Camilla