lördag 4 december 2010

Lördag

Tänkte väl mest kika in och säga hej! Jag har helt enkelt inte haft tid att göra något inlägg på några dagar men jag finns kvar :)


Glammig och vit jul! Snyggt stylat av Charlotte Pettersson från Sköna Hem.
Foto: Johan Carlson

Är ni färdiga med julpyntet än? Jag ligger lite dåligt till där faktiskt, men ska ta fram jullådan på måndag när jag är ledig igen. Som vanligt kliar det i fingrarna när man ser allt fint julpynt i butikerna och i år skulle jag vilja ha lite mer i vitt och silver.

Får bli ett kortfattat inlägg för nu ska jag fortsätta umgås med familjen :) Det gäller att ta vara på de få timmar  vi får ihop när jag jobbar helg!
Ha det gott så ses vi snart igen!

3 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Älskar vitt och silver och zink! Har tröttnat på allt mitt röda och guldiga julpynt...:-)
Ha en skön familjehelg!

sloarez - uddevallas ögonsten ! sa...

Super fin blogg, hoppas du haft en bra helg! kram :)

Mamma C sa...

Inte så mycket pyntat här heller ännu. Men faktiskt blir det mindre och mindre varje år sedan barnen blev stora.
Kram mamma C