söndag 2 januari 2011

Första inlägget 2011

Nu är det verkligen på tiden med en uppdatering här på bloggen!

Som sagt så åkte hela familjen på ett envist virus (inte ens S klarade sig) och vi har alla haft hög feber i flera dagar, "snörvel" och hosta. Förkylningen håller i sig och det är knappt att jag vågar skriva det men nu känns det som att jag håller på att bli sjuk igen! Det blir till att kurera sig ordentligt ikväll för imorgon ska jag till jobbet! Ska dessutom jobba sex av sju dagar i veckan så....
Nog om det nu, antar att ni inte är särskilt intresserade av våra sjukdomar och elände :)

Svartvita kontraster som gillas!
Bilder Sköna Hem


Annars bjöd julen på firande med släkten , sammanlagt var vi 13 st runt bordet. Barnen fick så fina julklappar och var väldigt glada och nöjda över allt!
Nyårsafton firades hemma den med, men endast med familjen. S var fortfarande sjuk och efter alla sjukdagar så hade jag helt enkelt ingen ork kvar till något annat. Vi får slå på stort nästa gång ist ;)

Nu längtar jag till våren, sol och bar asfalt. Vintern kan vara mysig men får gärna försvinna efter jul! Eller vad tycker du?

Vad roligt att ni var så många som ville beställa smycken till jul! Hoppas att ni och de som fick ett smycke i julklapp blev nöjda.
I veckan kommer det hem lite fler hjärtan till det nya smycket "SweetHearts" så nu går det bra att beställa ett sådant för er som är intresserade!

Nu ska jag lägga lilla O med en flaska och själv krypa ner i soffan innan det är läggdags även för mig.
Ha en fin kväll så ses vi!

2 kommentarer:

camilla sa...

God fortsättning! Har saknat dina inlägg. Hoppas ni får vara friska nu!

Kram Camilla - Vita Rummet

smäm sa...

Så fint med det vita och svarta.