söndag 30 januari 2011

Ny favorit!

Så har även den här helgen börjat gå mot sitt slut.
Vi har mest tagit det lugnt och de stora barnen har varit iväg på lite skoj och övernattning hos en kompis.

I helgen har jag testat den nya smaken från Loka, "Vattenmelon Citron"!
Ni som har följt bloggen ett tag kanske minns att jag är helt tokig i Loka och var riktigt beroende av det under graviditeten. Det fanns alltid flera flaskor hemma för jag blev alldeles tokig om det tog slut :)



Foton privata
Loka Vattenmelon Citron föll mig verkligen i smaken! Först tänkte jag att den kanske skulle vara lite för söt och undrade om de två smakerna verkligen skulle gå ihop, men jag blev överraskad! Den är ganska mild (inte fullt lika "skarp" smak som på min andra favorit  "Krusbär Päron") men ändå känner man tydligt smaken av vattenmelonen och citronen. Väldigt frisk smak!
Jag säger som min sambo sa: "Det här kommer att bli en riktig törstsläckare till sommaren".
Japp den här smaken kommer att bli en flitig besökare i kylskåpet!

Nu blir det en kopp kaffe i soffan framför en annan favorit - Solsidan!
Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Härliga bilder!! När man är gravid kan man bli sugen på vad som helst, men loka är väl ganska oskyldigt. Ha en skön ny vecka!

BBQ VILLAGE sa...

Den måste jag testa, en favorit här hemma är Loka med jordgubb och guava.

Kram F