tisdag 18 januari 2011

Staplat

Jag vet att jag inte är den enda som har svårt att skiljas från gamla inredningsmagasin. Här hemma ligger de staplade på olika platser, de flesta dolda.
Snart börjar det bli dags för en ordentlig utrensning men några kan ju få stanna kvar. Egentligen tycker jag att det är ganska snyggt att ha dem synliga, tex staplade mot en vägg eller som den här finska tjejen har gjort! Jättesnyggt och enkelt, eller hur?!

Foto: Privat

Hur förvarar ni era gamla tidningar? Tipsa gärna!

3 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Jag har köpt en fin stor vit korg där jag lagt mina tidningar i.
Kul att kika i när man vill koppla av och njuta eller hitta för att hitta inspiration. Tyvärr tar det mycket plats...

camilla sa...

Mina tidningar har fått tagit plats i en vedkorg från Åhléns. Oftast ligger en trave på fönsterbrädan också :)

Men nu ska jag faktiskt ta och rensa och köpa mig en stilig pärm och riva ut de sidor som är intressanta..

smäm sa...

Brukar slänga efter ett tag.