fredag 11 februari 2011

Studio- och snöyra.

Jag behöver inte ens nämna vädret va? Kaos är bara förnamnet och det har resulterat i att alla barnen är hemma med mig idag.
Nu är de stora på väg ut i snön ett tag och jag passar på att kika in här en stund.

Jag är sugen på lite nytt till köksväggarna. Som några av er vet så står en Andy Warhol affisch från Moderna Museet högt på önskelistan! Jag har ännu inte tagit mig dit och nu är nog risken stor att det är helt slutsålt.
Citat och texter överlag är något som jag gillar och idag kom jag på att jag faktiskt har några fna kort som jag fick i en goodiebag på Formforum!


Vykorten kommer från STUDIO YRA och har några roliga ordspråk.
Med en tavellist och ett par ramar blir det nog fint ovanför kökssoffan tex.

Snart kommer det några nyheter bland mina smycken! Jag beställde lite delar igår och längtar så tills jag får hem det!
Det bler något helt nytt, i annat material än tidigare och jag hoppas att ni kommer att tycka om det lika mycket som jag.

Det som står på dagens agenda är att röja upp lite inför helgen, göra klart och posta några beställningar, s k o t t a och handla något gott tills ikväll. Lika bra att sätta fart.
Ha en bra fredag! Puss!

1 kommentar:

Blommiga Karin sa...

Det finns ju så många fina och härliga vägg ord nu förtiden. Tyvärr har jag ingen bra plats för det. Ja lycka till med snöskottningen och dina smycken.
Kram