söndag 6 februari 2011

Vågö is back!

Sitter i soffan, mätt och belåten med en liten sovande O i knät. Helnöjd med helgen och ser fram emot en ny vecka!
Helgen har bjudit på mycket gott och trevligt! Födelsedagsfirande hos svärmor, kräftor och vin hos svägerskan och svågern, schlagerkväll och en massa mys är en kort sammanfattning.

Jag och S gav oss på att göra en "liten" to-do-lista som slutade på hela 30 punkter! Vissa projekt större än andra och många som passar bra att starta till våren, bla göra fint på utsidan av huset. Redan nu drömmer jag om att få ställa ut utemöblerna och sitta i solen med en kopp kaffe!

På tal om utemöbler så har ni väl inte missat att den populära stolen "Vågö" kommer tillbaka i Ikeas sommarsortiment?! Jihooo!

Bild: Ikea Livet hemma
From Mars månad kommer man att kunna köpa den för den låga kostnaden av 199 kr! Stolen kommer i vitt, svart och ljustgrönt. Något säger mig att det blir först till kvarn som gäller.......

4 kommentarer:

Camilla - Vita rummet sa...

Jag tror också det är först till kvarn som gäller ;) Tyvärr har vi inget hus än, annars hade jag slagit till på de svarta tror jag!

Ha en bra vecka!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Det låter som en toppenhelg. Och visst är stolen cool!

It's a house sa...

Ja de kommer garanterat gå som smör!!! Hoppas man hinner få tag på ett par!

Jag hade också gärna varit på mässan men som du säger det går helt enkelt inte alltid att få ihop allt. Det kommer fler tillfällen!

Jag är verkligen nöjd över att vi unnade oss att gå till en fotograf, kostar en del men helt klart värt det! Vi ska gå igen när lillebror har kommit!

Kramar

Dessi sa...

Jag vill ha två vita stolar! Ska definitivt köa för att få två såna :)

Dessi - Home and desire