torsdag 24 mars 2011

Blåsig torsdag

Ojoj! Idag håller vi på att blåsa iväg!
Dagen började lite vimsigt här, kan man säga. Kaffet var slut och kaffe är ett måste för mig på morgonen! Jag passade på att springa in och köpa en take away när jag körde barnen till skolan. Stressad och kaffesugen som jag var så lyckades jag spilla ut allt kaffe över kassadisken! Ooops!
Jag och lilla O tänkte ta en promenad med nya vagnen men pga blåsten så var det bara att glömma! Ist åkte vi till affären och köpte hem kaffe och lite gott fika. Kan säga att det var en väldigt sockrig och nöjd liten dam efter intaget av vaniljmunken :)


Mina stackars tulpaner slokade redan första dagen så nu har jag delat upp dem i två små vaser ist. Den ena hamnade på matsalsbordet tillsammans med några ljuslyktor i härliga vårpasteller.


Idag blir det en en supergod middag, mozzarellabiffar med gräddig sås! Jag hittade receptetMatplatsen och det här blir andra gången vi gör den maträtten. Kika in hos Victoria Bloggfamiljen om ni vill hitta massor av god matinspiration!

2 kommentarer:

Nyfiken i en strut sa...

Vad är det för ny vagn ni införskaffat?

Kram

Essay_Writer sa...

nice glasses