tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen

Vilken härlig dag! Strålande sol, fettisdagen och internationella kvinnodagen. Dessutom står en bukett med vita tulpaner på köksbordet och gör mig sådär extra glad!



En "vild liten loppa" tycker att det behövs lite extra piff. 
Dynan på golvet och frukten utspridd är SÅ mycket finare! 
Idag har lilla O fått en vaccinationsspruta i sitt knubbiga lilla lår, skruttan. Några små tårar blev det men det gick snabbt över. Tänkte att hon skulle belönas med en alldeles egen semla efteråt men hon somnade i bilen så det får bli senare idag. För semlor ska det bli kan jag lova! Det är något av det godaste jag vet!

Funderar på om jag ska åka en sväng till Ikea som verkar har tjuvstartat (?) med försäljningen av Vågö. Jag vill ju också lyckas norpa åt mig ett par innan de tar slut! Vi får se... i em kanske...

Nu ska jag ta vara på resten av den här soliga dagen! Vi ses!

2 kommentarer:

D I N A R A`s sa...

Tack snälla! :) Och vad fint du har det här inne!

Stolen kommer från Day Home, glömde skriva det. Önskar dig en skön kväll!

camilla sa...

Härligt med vita krispiga tulpaner och en smarrig semla dagen till ära! Min är redan uppäten, mums!

Kram Camilla