söndag 20 mars 2011

Jag är kvar men...

Hej på er!
Här har inläggen verkligen inte duggat tätt den sista tiden. Vi åkte på den "mindre trevliga sjukan" natten till söndag (hela familjen drabbades!) men alla lyckades repa sig relativt fort utan stackars lilla O. Hon fick ist ytterligare något annat virus på det och har varit riktigt skruttig. Nu hoppas jag att vi alla kan få bli friska snart så att nästa vecka blir bättre.


Efter att ha suttit inne i huset en hel vecka så kröp det i kroppen av rastlöshet så igår tog vi en liten sväng in till stan. Där inhandlades bla en ny vagn till lilla O och två stycken efterlängtade Vågö i svart!
Jag stod i valet och kvalet om jag skulle köpa två vita också men som sagt så blev det två svarta som fick följa med hem. Får se om det blir ett par till sen trots allt ....

Nu ska jag förbereda lite inför kvällens middag - fläskfilé i kantarellsås och tagliatelle.
Ha det gott!

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

två vita bor hos mig check, garvar ltie till alla som "fyndat" dom på blocket begagnade till ett riiiktigt överpris!!:)))

Ha det underbart i solskenet, kraaam

Coquina sa...

Fina =) Kika gärna in på min matblogg där jag just nu har en tävling i samarbete med Bambino =)