tisdag 26 april 2011

Andy Warhol-citat

Hej!!
Hoppas att ni har haft en bra påsk! Min har varit jättebra. Jag har jobbat större delen av påsken men på själva påskafton var jag ledig. Helt underbart väder bjöds vi på dessutom! Härligt!

Nu ska ni få se vad som gömde sig i påsen. Antar att de flesta anade innehållet, ett par affischer med Andy Warhol-citat. Ni som har läst bloggen ett tag vet att de har stått högt upp på min önskelista ett bra tag!

Den ena hamnade vid köksbordet.



Den andra satte vi på väggen direkt ovanför halltrappan. Man ser den direkt när man kliver innanför ytterdörren.

Det blev stor skillnad mot innan då både tallriks- och kryddhyllan åkte ner. Ist för kryddhyllan sitter det nu en enkel vit tavellist med lite saker på. Det blev en mycket luftigare och ljusare känsla.

Nä, nu ska jag sätta fart här så att jag får något gjort innan kvällens arbetspass.
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

camilla sa...

Nejmen har du äntligen fått tag på dem! Trodde faktiskt dem var slut för längesen! Snyggt! Är så nöjd med mina med ;)

Kraam!

Rickard sa...

hej!

Aaargh, jag letar ocksa efter de affischerna. Vart fick tu tag i dem??

Tack!!
Rickard

Rickard sa...

Hej igen - glomde ju att saga jag menar att de inte finns pa MO's webshop. Och jag bor i London sa kan inte besoka MO in person...Vet du om de finns nan annanstans ocksa?

Stämningsfullt sa...

Hej Rickard!
Kika på tex Tradera , om du har tur dyker det upp något där :)
Har tyvärr inget bättre tips om vart du kan hitta dem förutom på Moderna Museet då.