fredag 1 april 2011

God service och lite vårnytt

Hej på er!
Idag har jag äntligen en ledig dag igen! Har ett fullspäckat schema just nu men det kommer att resultera i längre ledigheter längre fram så "den som väntar på något gott"....

Måste bara berätta vilken kanonservice jag fick från Kartell! Jag skrev ju ett mail till dem och undrade vad jag skulle göra med lampan. Jag fick snabbt svar och igår fick jag hem en ny säkring till dimmern. Nu fungerar lampan igen, jihooo!
Vad glad man blir när man får så där bra service! Inga problem, inte ens några kostnader.

Nu duggar vår- och sommarnyheterna tätt och visst kliar det lite i shoppingfingrarna? Jag fastnade bla för de här fina kuddarna ur serien Dagny från Ikea.

Pressbild Ikea

De kommer ut i butik den här månaden så vid nästa besök måste jag klämma och känna på dem in real!

Idag hade jag lite planer på att åka in till stan men det urtrista vädret har gjort mig så trött så nu känner jag mest bara för att stanna hemma. Vi får se .....
Nu ska jag iaf fylla på kaffekoppen här och slå en signal till min kära lillebror.
Ha en fin dag!


2 kommentarer:

Ninni sa...

Hei!

Har en award til deg hos meg:)

Ha en fin kveld!

Essay_Writer sa...

wow1 awesome