tisdag 5 april 2011

String Pocket på önskelistan

Godmorgon!
Sitter här och håller tummarna för att det ska spricka upp ordentligt och bli en vacker dag. Solen tvekar mellan molnen men just nu ser det rätt lovande ut!
Jag känner mig aningens rastlös samtidigt som det är såååå skönt att vara ledig och bara kunna slappa om man vill!

Jag funderar på att beställa hem en String Pocket i svart eller vitt som isf ska få byta plats med tallriks- eller kryddhyllan i köket. Den är ju så snygg och tidlös och går dessutom att variera i oändlighet beroende på vad man ställer i den!


Mmmjo... det lutar nog mest åt en vit :)


Nä! Nu måste jag ta tag i dagen!
Vi ses.


2 kommentarer:

camilla sa...

Jag röstar för en vit! Ska köpa en direkt när vi skaffar hus :)
Hoppas ni fått ordning på kartellen!

Kram Camilla

Essay_Writer sa...

I hope you could have it soon