fredag 27 maj 2011

Tävla och vinn en Powermix Silent från Electrolux!

Lagom till varma sommardagar, då det kan vara gott att svalka sig med en smoothie, presenterar jag i samarbete med Husqvarna Premium 1689 och Designa ditt kök en tävling där du har chansen att vinna en Powermix Silent, värd ca 1350 kr.

Allt du behöver göra är att svara på följande frågor i kommentarsfältet:

1. Vad heter Husqvarnas senaste köksserie?
2. Motivera varför just du ska vinna!

Vill du dessutom få en extra "lott" så kan du länka till tävlingen via din blogg eller facebook (bifoga länken i kommentaren).


Tävlingen pågår tom 5/6-11.
Vinnaren måste vara bosatt i Sverige.

Produktfakta: Powermix Silent har en patenterad ljuddämpning som gör den kraftfulla mixern tystare än någon annan på marknaden idag. Den har även andra funktioner som lyfter matlagningsupplevelsen.
- Trekantig kanna – alla ingredienser dras mot de vassa knivarna i rostfritt stål och ger ett perfekt resultat
- Steglöst hastighetsreglage − för individuella inställningar
- Minihackare − för lök, kryddor och grönsaker
- Juicefilter − för dem som föredrar sin juice utan fruktkött
- Pulsfunktion − krossar is med dubbel knivhastighet
- Lätt att rengöra − kannan är helt slät på insidan, vilket gör att ingredienserna inte fastnar på glaset. Knivarna kan diskas separat och kannan klarar maskindisk
- Säkerhet − motorn startar endast när mixern har monterats på rätt sätt.

13 kommentarer:

RogerN sa...

1. Husqvarna Premium 1689
2. Låt Stämningsfullt.se mitt kök med en ny mixer förgylla, så att jag mängder med glas med smothies kan fylla.

Eddan sa...

Husqvarna Premium 1689

Jag skulle vilja vinna en Powermix Silent till mina barn så att de kan mixa egna fruktdrinkar i sommar.

Pyssel och Trams sa...

1: Husqvarna Premium 1689

2: Jag fick en bok med en hel del recept på läskande smoothies för ett tag sedan, så nu skulle det ju passa väldigt bra om jag hade någonting att göra dom i också!:)

Mvh Anna

Pyssel och Trams sa...

Ps. Jag länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

Niklas sa...

1. Husqvarna Premium 1689

2. En mixer så ljudlös att den knappt hörs,
är perfekt när smoothies i hemlighet görs,
och när man sedan överraskat och serverat,
blir det stämningsfullt garanterat,
så med lite tur hoppas jag vinna denna Husqvarna-produkt,
och i det tysta börja mixa yoghurt och frukt!

Tova sa...

Husqvarna Premium 1689

Jag är för lat för att tugga frukt men dricker mina smoothisar varje dag, snarare äter med tanke på att min lilla stavmixer inte är så duktig alls på att göra frukten len och drickbar

Jessica sa...

1689
Jag är trött på köksmaskiner som låter öronbedövande högt och vill njuta av en mixer som gör sitt jobb samtidigt som man kan njuta av stämningsfull musik.

Fredrik sa...

Svaret är Husqvarna Premium 1689

Om jag har stora turen att vinna skulle jag överraska min fru med fruktsmoothie varje morgon till frukost när vi sitter på vår nya altan nu i sommar. Låter inte det härligt?

Mvh Fredrik Andersson

Sandra Larsson sa...

1. Husqvarna Premium 1689
2.
Nu får det vara slut på kvällarnas skafferitömning som sätter sig direkt på låren och magen
och får mig att känna av de negativa effekterna av tyngdlagen.
Nu vill jag ha nåt nyttigt på kvällen så folk slutar undra om jag är på smällen.
Electrolux ger mig smoothies snabbt,enkelt och framför allt tyst
Så jag kan t om mixa om natten utan att grannarna hör ett knyst.

sandralarsson73@hotmail.com

Johanna sa...

Nya köksserien heter Husqvarna Premiun 1689.

Min gamla mixer har pajjat, och då skulle en ny stilig mixer komma väl till pass så att man kan klara sommarens varma dagar med smarriga smoothies.

Fin blogg du har!

johanna.c.borjesson@gmail.com

BBQ VILLAGE sa...

1. Husqvarna Premium 1689
2. Jag har ingen mixer just nu men däremot har jag en smoothie-galen unge och det börjar bli lite väl dyrt att köpa färdig smoothie i affären, med en Powermix blir det säkert både billigare och godare.

Länkar förstås till tävlingen på min blogg också!

Kram F

Postadress Torslanda sa...

1. Huskvarna Premium 1689.

2.
En Electrolux i vinst, vilken grej,
skulle väl passa fint till en smoothieälskade tjej
Köksapparater jag haft av många slag
Fast ingen som just mixern brukar göra min dag
Med detta rim hoppas jag ro hem
den fina Powermix Silent till Torslanda tjugosju minus fem




Länkar från min blogg för extra vinstchans.

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Klart jag vill vara med och tävla!

Den heter Husqvarnas köksserie Premium 1689!

Jag är höggravid nu och känner att det skulle vara underbart både nu innan den lilla föds och även efter att kunna göra smoothies till hela familjen och även mixa till den lilla! Hoppas att jag vinner! :)

Jag länkar!

Ha en fin dag imorgon!

Kram Susanne