måndag 13 juni 2011

Gravity

Kanske har ni läst det här inlägget som jag skrev om Sara, även kallad Smäm?
Jag gillar hennes konst karpt och fastnade särskilt för hennes Gravity.  Egentligen borde jag beställt den på en gång eftersom jag älskade den från första stund, men jag kom aldrig till skott. Tillslut var den slutsåld och jag ångrade mig mycket!
Men tror ni inte att jag hade sån tur att hon sparat ett ex och jag är nu lycklig ägare av det sista exemplaret av 50 reproduktioner!


Jag vill kunna se den varje dag och en naturlig plats blev då i köket ovanför soffan. En dag  när vardagsrummet ser annorlunda ut kanske den får flytta dit ist, men just nu tycker jag den passar fint där den är.




Om ni har missat hennes konst och blogg så tycker jag ni ska kika in där. Massor av fina illustrationer och grafiska prints finns att beställa. Själv är jag redan sugen på några till!

1 kommentar:

camilla sa...

Vilken snygging du fått tag i!

Tack Vanja! Nu börjar det klia i renoveringsfingrarna ;-) Kraam!