söndag 17 juli 2011

Masters in the house!

Jag kan nu stryka en hett efterlängtad sak från önskelistan!




Iförrgår åkte vi till Kartell och köpte två svarta Masters!! Min tanke var att ha dem som karmstolar till matsalsbordet men det blev inte riktigt som jag hade föreställt mig. Nu står de istället på varsin sida om skänken i matsalen. Grymt snygga och de passar riktigt bra där. Kanske att de får flytta till köket sen eller någon annanstans i huset, kanske vi köper ett par till och byter ut matsalsstolarna helt .... De får "bo in sig" ett tag så får vi se.
Lycklig är jag över mina nya stolar iaf :)

3 kommentarer:

Ida & Nike sa...

åh så fina, helt fantastiskt underbara rättare sagt!

GRATTIS och tack för din fina kommentar i min blogg!

Kristina sa...

Vilka underbart vackra stolar, jag kan tänka mig att de passar väldigt bra såsom du har ställt dem nu. De framträder i väl i rummet.

Hälsningar,
Kristina

camilla sa...

Har inte kikat in på några dagar nu och oj vad mycket fint jag missat. Stolarna är så snygga! Bra köp! Svärfar har likadana så man blir lite sugen varje gång man ser dem! Kram