onsdag 3 augusti 2011

Nytt projekt

Endast ett par dagar innan semestens slut har jag lyckats dra igång världens projekt! Så ist för att sitta i solstolen och njuta av de sista lediga dagarna så står jag inomhus med en pensel i handen. Till mitt försvar kan jag meddela att vädergudarna ångrade sig när jag väl hade satt igång med projektet. Först hade de nämligen lovat trist väder och regn.....

Dessutom är nu projektet tre gånger större än vad tanken var från början... Såååå typiskt mig :)
MEN! Det kommer att bli kanon när det är klart och  då ska jag visa er!

Nu ska jag och mina målarfärgsvita fingrar passa på att njuta av solen en stund!
Kram!

2 kommentarer:

camilla sa...

Åh vad spännande! Blir säkert hur bra som helst :-) Det har varit samma för mig, umgåtts mer med penseln än med bikinin. Kram Camilla

House of Jammi sa...

Så roligt! Hoppas du hinner med en liten solglimt mellan allt målande.