tisdag 9 augusti 2011

Update

Hej hej!
Hur står det till?
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera men det har varit fullt upp. Har börjat jobba igen efter semestern och dessutom försökt finna tiden att ordna med det påbörjade projektet, vilket är lättare sagt än gjort. Projektet är vårt vardagsrum som ska få sig en makeover! Jätteroligt men det tar tid och det blir ju så rörigt när man håller på.

Ett annat fint och ombloggat vardagsrum från inspirationsmappen.
Minns ni vart det kom ifrån?

Just nu känner jag mig faktiskt lite skruttig med en aning feber som jag hoppas hinner försvinna under natten. Även lilla O var hängig och rödmosig ikväll. Håll gärna tummarna för oss att vi slipper bli sjuka för det har vi verkligen inte tid och lust med nu!
Dags att sova var det för länge sedan så nu ska jag sluta mina blå.
Ha det gott!

1 kommentar:

Änglarna finns sa...

Hoppas du mår bättre idag..håller tummarna för er båda två!
Är så trist att vara sjuk..aldrig ngt man varken vill..eller har tid med!
El också är det just det...att då får man en chans att varva ner...
Önskar dej en underbar dag..!!
Kram Annika