onsdag 7 september 2011

Blossa 2011

Årets årgångsglögg från Blossa har en smak av mörkrostade Arabicabönor och kommer i en rikigt snygg flaska, helt i min smak! Flaskan pryds av koordinaterna från Finca Las Delicias, det plantage där kaffebönorna har odlats.
Just kaffe som smaksättning känns oväntat på en glögg och det ska bli spännande att få smaka den.
Snygg att ha synlig och perfekt att ge bort i present!


Foto: Pressbilder Blossa

Glöggen finns i Systembolagets beställningssortiment från och med den 1 oktober, men redan nu kan du lägga in en förhandsbokning på bokablossa.nu.

6 kommentarer:

Knaada sa...

För två veckor sedan hade jag nästan känt mig stött, men nu en regnig dag i september är det nästan så att det värmer med en glöggrapportering :)

Låter som nåt helt i min smak också!

Änglarna finns sa...

Låter verkligen jättespännande!!
Tänk såå fort tiden går...snart är vi där..hihi..med glögg och pepparkakor..och ädelost..mmm...så gott!
Ha en fortsatt underbar dag!
Kram Annika

Hem och Lycka sa...

Åå, duuu, nu fick jag julfeeling!

kram Mia

Dessi - Home and desire sa...

Mm! Så grymt gott det låter! Ser fram emot årets glögg! :)

Åkesson's Palace sa...

Här ska det bokas blossa minsann !! Tack för tipset ;-)

KNORKAN - Inredning och skönhet sa...

Den måste jag smaka!