fredag 30 september 2011

Fredag

Härligt med fredag!
Jag har en jobbhelg framför mig men har ändå fredagsfeeling.
Jag och stora dottern var på ett läkarbesök på fm. Jag har smittat henne med mina "design-radar-ögon" och när vi passerade ett väntrum sa hon: "Mamma titta! Där är sådana där flowerbord som du vill ha.Fast det är de små.". Sen satt vi där och pillade på dem en stund och jag blir lite full i skratt när jag inser att hon själv lägger märke till sådana saker.


Lagt på hög. Fast en fin hög då!
Foto: Okänt?

Nu ska jag se till att få några praktiska saker avklarade här innan helgen så att inget läggs på hög. Det finns ju inget värre än när man drar ut på saker som man ändå måste ta tag i sen...
Sen blir det fredagsmys för hela slanten.
Hoppas ni får en bra start på helgen!

Inga kommentarer: