torsdag 15 september 2011

Supersoft

Nu har dagarna bara rusat iväg sådär igen! Massor av jobb har det varit men i måndags hade jag en ledig dag. Då var det sonens födelsedag så lite kalasande har vi hunnit med också! Ser med glädje fram emot helgen som blir min första hela lediga helg på fyra veckor! Jag ska passa på att sova, äta gott, umgås med familjen, renovera lite och hinna med lite shopping med dottern. Härligt!

På tal om härliga saker; för någon vecka sen fick jag ett paket på posten med  Hemtex nya frottéhandduk Supersoft och jag kan lova att den står upp för sitt namn!
Så fantastiskt mjuk, fluffig och skön. Jag har aldrig känt någon lyxigare frotté!


Foto: VL
 Hemligheten ligger i vävtekniken där varje frottéögla vävs utan sedvanlig tvist. Handduken har extra god absorptionsförmåga och är ökotex-certifierad.

Såg att man just nu får 20% i prova-på-rabatt på alla handdukar och 25% rabatt på morgonrockar så jag funderar på att slå till på en morgonrock från Supersoft-serien.

Nej nu ska jag försöka komma i säng i tid så att jag är utvilad till veckans sista arbetsdag. Ha en bra kväll. Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Superlyxig till kanonpris. Ren design. JAG skall köpa till i grått också.