tisdag 18 oktober 2011

Bloggträff 2011 - Hem & Villa-mässan

På lördagen spenderade vi så gott som hela dagen på Hem & Villa-mässan på Stockholmsmässan i Älvsjö.

Maria Torén, VD för Hem & Villa höll en presentation om mässan och därefter fick vi Stefan Nilssons trendföreläsning.
Vi hann även med en föreläsning av Mairo (som jag återkommer till) innan vi hade lite fri tid till att kika runt på mässan.


Elle Interiör tog in naturen. Jättefin monter som blev min favorit på mässan.

BoConcept hade mycket fint.

En saling blandning med allt ifrån Indoor Garden och second hand från Myrorna till lyxiga AGA-spisar.
Jag och Karolina sprang på Bygglovs-Willy i vimlet och han var precis lika pratglad och go som han framstår i TV-rutan. Han berättade bla att han just nu jobbar med sin nya skiva.

Minifixarna - en stor familjehörna med massor av pyssel för barnen tillsammans med Isabelle McAllister, sponsrat av Hornbach.
Kolla in den supersöta miniborren!

Åsa Lagerwall, Viktor Erlandsson och Tove Regnander från Trendgruppen.
Foton: VL

Nästa mässa går av stapeln i Göteborg den 27-30 Oktober.

 

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken bra sammanfattning du gjort och fina bilder!

Det var jätte kul att träffa dig och hoppas det blir snart igen!=)

Kram och ha en fin dag!
/Jenny

www.hemtrender.blogg.se

Classic Style sa...

Snygga bilder..gillar dem alla..Kul ni träffade på Willy han e så söt och go ;)..roligt att träffas..jag håller på med inlägg om min tolkning av PURE..hmm..fåse nu det går med engelskan..tjing
/Marie