söndag 16 oktober 2011

Bloggträff 2011

Igår kväll kom jag hem, trött och glad, efter lite mer än ett dygn fullproppat av inspiration, mässbesök, skratt, återseenden och nya bekantskaper. Ännu en lyckad bloggträff arrangerad av Trendgruppen!
Vi hade även i år ett dygns fullspäckat schema och en hotellnatt på Scandic Malmen. Frågan är om det inte tom var exakt samma rum som vi sov i förra året?! Här kan ni se de bilder jag tog av rummet då.


Pressbilder Scandic Malmen

När jag hade checkat in på hotellet i fredags mötte jag upp Karolina (It´s a house) på stan. Vi hann med ett par snabba butiksbesök innan vi tog oss vidare till Voice i Lammhults Showroom, där vi träffade resten av gänget.
Efter det trevliga besöket tog vi oss vidare ut på stan för en drink innan vi tillslut tog oss till hotellet och stupade i säng.
Lördagen startade med en god frukost och sedan tog vi oss vidare till Hem & Villa mässan där vi spenderade största delen av dagen. Det bjöds på allt från 2012 års trendrapport från Stefan Nilsson till föreläsning av Mairo och träff med "Arga snickaren".
På eftermiddagen tog vi oss vidare till Alessis Showroom och efter det var det dags att åka hem.

Nu ska jag försöka att på bästa sätt summera och sammanställa allt så att ni får ta del av det. Mååånga bilder finns det att välja på!

Inga kommentarer: