måndag 31 oktober 2011

Stämningsfullt 4 år!

Japp, idag är det hela 4 år sedan Stämningsfullt kom till och jag skrev de första raderna här!
Mycket har hänt sen dess, både med mig och med bloggen. Bla har min smak och inredningsstil ändrats och utvecklats mycket. Ser man tillbaka på första inlägget så är det som att komma in på en helt annan blogg! Trots det vet jag att många av er hängt med här länge vilket jag är så himla glad för, och samtidigt har många nya hittat hit med tiden.
Bloggen har verkligen gett mig mycket! Jag har haft förmånen att få åka på trevliga träffar, möta spännande och inspirerande personer, knyta nya kontakter och fått nya vänner!

Här kommer en liten sammanfattning av det fjärde året med Stämningsfullt.

Foto: VL, matfotografierna av Magnus Skoglöf

Bildförklaring: Efterlängtade Andy Warhol-affischer kom upp på väggarna i April. Maj månad bjöd på ett par samarbeten med Electrolux och en workshop med Tomas Diederichen och Magnus Skoglöf där vi lagade och fotograferade fantastisk mat. Juni innebar sköna sommardagar med pocketläsning och svala outfits som matchades med mina egna smycken.
Masters ströks från önskelistan i Juli och även lilla O fick nygammal stol. Augusti bjöd bla på härliga sovmornar, goda frukostar och start av vardagsrumsrenovering. Oktober månad har nu precis nått sitt slut och jag har hunnit fylla år, bytt till ny header och profilbild och varit på en fantastisk bloggträff!

Det är verkligen svårt att sammanfatta allt som sker och som man präntar ner under ett år. Mängder av inspirationsbilder och nyheter blir det förstås.....

Stort tack till alla er som kikar in här och gör det så roligt att blogga!
Nu ser jag fram emot ännu ett spännande bloggår och hoppas att ni hänger med!

8 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Stort grattis på födelsedagen! Fyra år det är bra det. Headern ser jättefin ut.

MITT VITA HUS sa...

Men åh grattis på födelsedagen då:) Jag tror jag hängt på här i nästan tre år och jag ser fram emot mer fin år med stämmningsfullt:)

KRAM

M

Jenny - hemtrender sa...

GRATTIS Vanja, det är en jätte fin blogg du har, ska tjika in på ditt första inlägg också, ska bli kul att se det!=)

Ha en fin måndag!=)
Kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Grattis till fyra fina år!! Kram Mia

Teena in Toronto sa...

Happy blogoversary :)

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.

Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!

Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?

Välkommen!

Vänliga hälsningar,
www.missalicia.se

kajsa sa...

Grattis! Själv landar jag snart på 2 år. Jag håller med dig om att julen är efterlängtad, jag har en känsla av att det blir mysigare ju äldre barnen blir. Fast mest längtar jag till januari så lillen tittar ut! Kram till dig och familjen!

camilla sa...

Ett lite försenat grattis! Visst är det kul att kika tillbaka i arkivet och se vad man ändrats..
Vet inte om jag sett någon bild på dig innan så det var kul att få ett ansikte! :)

Tack för orden Vanja! Hoppas och tror att det blir som vi tänkt oss när vi är färdiga! Hoppas du mår bra!

Stor kram