söndag 25 december 2011

When nothing goes right...go left!

Ibland har man tur, och inte så lite heller! Titta bara vad jag vann i Emmas Designbloggs julkalender - ett ursnyggt print från Ylva Skarp! Jag önskade mig ett print med texten When nothing goes right...go left i färgen "rostig plåt".
Bara någon dag efter att jag fått veta att jag hade vunnit kunde jag hämta ut det, och det var så himla fint inslaget att det tog emot att öppna det.

Foto: VL

Foto: Ylva Skarp
Det kunde inte passa bättre för nu är vårt vardagsrum äntligen så gott som klart och printet kommer att passa bra där! Bilder kommer så fort den  har  fått en ram  och är på plats.

Tack Ylva och Emma!

3 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Hihi den var verkligen bra!!
Ha nu en bra fortsättning.
Mvh Karin

Jenny -Hemtrender sa...

Åh, vad fin!!

Dahlarna - Viktoria sa...

Grattis!! Åh, jag ÄLSKAR den texten!!!!
Jag vann en Ylva Skarp kudde hos Qreate! :-)
Ha en fortsatt mysig helg!