lördag 7 januari 2012

Genomslag

Foto: VL

Idag bjuds vi på lite sol och -5 grader. Kallt för att vara den här vintern och det är ju helt galet, men jag tycker faktiskt att det är skönt att slippa den värsta kylan.

Golvet målades två gånger igår och sen såg vi några få genomslag från kvisthål som jag kvistlackat nu. Bara en omgång vitfärg kvar hoppas jag och sen är det bara att vänta på att färgen skall bli riktigt hård så att vi kan flytta tillbaka möblerna! Skillnaden är stor och jag undrar såklart varför vi inte gjort detta för längesen.
På bilden ovan ser ni en glimt av golvet och ett inramat kort från Therese Sennerholt.

Dags att sätta fart nu så att det blir klart!
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Josefine sa...

Fint kort och finfint golv! :-)

Blommiga Karin sa...

Hej!
Jag skulle också vilja måla våra trägolv, men det verkar vara ett himla jobb med alla möblerna som ska flyttas ut. Det får nog vänta ett tag...Lycka till!!

Millimånsen sa...

God fortsättning på er och hoppas ni haft det bra över helgerna.