lördag 14 januari 2012

Mademoiselle Oiseau

Jag måste ju visa er en sak som jag bara väntat och längtat efter att få sätta upp!
Samtidigt får ni se lite bilder från vardagsrummet med det nymålade golvet. Just nu ser det lite kalt och kallt ut men vi ska ta in någon naturton, textilier och en stor matta för att mjuka upp det lite.


Tavlan från Ylva Skarp har jag visat innan och nu är den på plats! Men som om det inte var nog att vinna den så vann jag även en Lovisa Burfitt-reproduktion via bloggen Design Day By Day och Rörstrand! Inte klokt vilken tur och det kunde ju inte passa bättre nu när vi har gjort om i vardagsrummet.
Illustrationen heter Mademoiselle Oiseau och är även motivet på porslinskollektionen i samarbetet mellan Lovisa Burfitt och Rörstrand.


Visst är den fiiin?! I love it!

4 kommentarer:

Jenny - Hemtrender sa...

Jag förstår att du är lycklig! Vilka fantastiska tavlor =) du har verkligen flow i dina tävlingar just nu -kanske ska köpa en triss..?;) Kram Jenny

Ida & Nike sa...

Helt perfekt fint tycker jag :)

Blir väldigt inspirerad nu, tack snälla för det !

Kram

Ida & Nike

smäm sa...

Men fy vad kul! SUPERSNYGGT :)

Anonym sa...

Hej! Jag hittade hit till din sida då jag just letar efter samma illustration av Lovisa Burfitt. Jag älskar denna bild och skulle så gärna vilja ha den men den finns inte att få tag på. Tänkte fråga dig en konstig fråga, tror du att du skulle kunna kopiera den åt mig eller ta ett högupplöst kort på tavlan så att jag själv kan kopiera? Jag betalar naturligtvis i sådana fall
Med vänlig hälsning, Helena
ellan76@hotmail.com