tisdag 31 januari 2012

Träsmak!

Foto: Jenny Brandt
Finfint med en gammal öglan som sängbord! Undrar just vart mina morföräldrars öglanstolar tog vägen?
Jag gillar ju verkligen det här med massor av vitt som gör att ljuset flödar och när man bryter av det med svart och någon naturton, som tex en vacker trästol.
Nu har jag hittat ett par av de fina träfåtöljerna som jag är så förälskad i, men trots det velar jag lite fram och tillbaka. Men visst skulle de vara kanonfina i vårt nya vardagsrum?
Att slå till eller inte är frågan....

2 kommentarer:

It's a house sa...

Åh har du öglan i släkten, vilken skatt! Å va kul att du hittat dina fåtöjer nu, köp eller ej drömmen är ju ganska härlig den med.

Jag kan förresten inte kommentera hos dig direkt från Bloglovin....

Kramar till dig!

Välkommen Hem! sa...

Så vackert i sin enkelhet!
Passar där som handsken.
Kram, J