måndag 26 mars 2012

Ordning och reda

Bättre sent än aldrig, men nu har jag äntligen införskaffat en kalender och planeringstavla.
Med en familj på fem personer så krävs det en hel del planering och ordning och reda. Nu kan hela familjen ha koll.
Både kalendern och tavlan hittade jag på Granit. Dessutom har de 50% på alla kalendrar för 2012, så är du precis som jag sent ute så kan du fynda nu!

Foto: Vanja L.
Idag tvekar solen lite bakom molnen men det ser ut som att den vill kika fram nu. Jag ska roa mig med att minska på tvätthögen och hoppas på bra torkväder (Herregud! Torkväder i Mars!). Annars blir det lugnt denna lediga måndag. Jag ska passa på att träna, mysa med barnen och ladda batterierna inför en fullspäckad arbetsvecka.
Vi ses hörni!

1 kommentar:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh jag har en liknande tavla hemma från Granit som vi hade i gamla lägenheten, fast utan veckodagar, men nu börjar jag tröttna på den;-) Fast jag kanske ska ge den en chans i nya köket, får "prov" hänga upp den:-)

Kul att du är med och tävlar föresten!

Vi ses på jobbet hela veckan lång:-)

Kram Emma