fredag 13 april 2012

Midnight Heaven

Jag har förälskat mig i böljande vågor av 100% silke. Lyssna bara på färgens namn; Midnight Heaven.
Jaa ibland vill man verkligen ha något som man kanske egentligen inte borde köpa. Än så länge står jag emot men jag ska ärligt erkänna att det endast beror på prislappen och ingenting annat.


It´s Friday (den trettonde, men det låtsas vi inte om)!!
Jag står i startgroparna inför en arbetshelg och väntar på att svärmor ska komma hit för att vara barnvakt till lilla O´s stora glädje.
Hoppas att ni andra får vara lediga i helgen och att det bjuds på lite sol också!
Tjingeling.

2 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Hoppas att du hade en bra helg! Jag är riktigt nöjd med mitt ballerina inköp, roligare att köpa sånt nu när man är gravid:) Ses på jobbet snart hoppas jag!

Kram

Jenny - Hemtrender sa...

Heeej, hoppas allt är bra med dig? såg att du inte bloggat på ett lite tag.. Kul att du följer mig i Milano!=) Kram Jenny