onsdag 11 juli 2012

Silkeslent

Heeej! Nu har det gått alldeles för lång tid sedan sist! Tiden flyger fram i rasande fart och det är bara att hänga med i svängarna men tyvärr har bloggen blivit lidande.
Nu har jag semester och hoppas på mer tid här :)

Måste bara tipsa er om ett av mina senaste fynd!
Good Morning Skin Serum från Elizabeth Arden är ett serum som gör huden fantastiskt mjuk och len och samtidigt fungerar som en primer. Den är enkel att applicera och går snabbt in i huden. Dagens make up sitter dessutom mycket bättre, precis det man vill få ut av en primer.
Jag använder den tillsammans med mina andra dagliga hudvårdsprodukter.

Foto: VL
Jag fann den på Kicks för ett bra pris (tom halva priset, om jag inte minns fel) och jag säger bara löp och köp! Du kommer att älska den!

Nu ska jag ut och njuta av kvällssolen som äääntligen tittade fram. Vädret har varit katastrofalt de senaste dagarna så det är lika bra att ta vara på det lilla när man kan!
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hejhej! Ja visst går tiden alldeles för fort! Har ni några Skåneplaner i år? Vi måste höras av snart, jag är sååå dålig på att ringa (trodde ju man skulle ha så mycket tid över under mammaledigheten...) Kram!!