tisdag 14 augusti 2012

Accessoarer



Foto: VL
Ett par av sommarens inköp.
Halsband "Wishbone" från Marc by Marc Jacobs och stor sjal "UK" från Wannabes.

Halloj!
Ledig dag här och jag försöker att bara vara. Lättare sagt än gjort då jag har en tendens att plocka, plocka, städa, diska osv så fort jag har en stund över... Lilla O leker för fullt med sina saker så jag passar på att säga hej till er!

Vad gillar ni mina nya inköp då? Beställde hem lite nya jeans och kunde inte låta bli sjalen också. Jag älskar stora sjalar och tror att den här kan bli riktigt snygg till skinnjackan i höst! Jag använder mycket svart så det blir fint med en liten färgklick också. Försöker bli bättre på att våga mer färg.
Halsbandet köpte jag på Marc by Marc Jacobs i Stockholm. Vad jag förstår så går det tyvärr bara att köpa i butik och inte via nätet.

Vad tycker ni om inlägg som detta? Vill ni läsa lite om mode också eller är det bara inredning som intresserar när ni kikar in här?
Personligen gillar jag att få tips om både inredning och mode via andra bloggar och delar gärna med mig här om jag har några bra tips om tex kläder och accessoarer. Men som sagt, vad tycker du?

2 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

JA! Mer shopping:) Det är kul att se bilder & läsa om:)

KRAM Emma

Jenny - Hemtrender sa...

Hej,

Jag tycker om shoppingtips också - mest är det nog kul att se vad du pysslar med som person och vad du har/köper både i inrendning och i mode.. fem plus till ditt nya halsband -grymt fint!:)

Kramkram