onsdag 8 augusti 2012

Ett kap!




Foto: VL

De bästa fynden är de oväntade fynden! Eller hur?
För några veckor sen sprang jag bla på den här fina pläden och kudden med text. Pläden var rena kapet med tanke på att jag var ute efter något i stil med den. Med extra rea på rean så blev summan ynklig och vi kom ut med två proppfulla kassar! Det blev bla nya stolsdynor till köket och några fler prydnadskuddar (det kan man ju aldrig få för många av).
Har du fyndat något på sommarrean? Jag tycker att den har varit riktigt bra på sina håll och jag har gjort några riktigt bra köp till familjen.

10 kommentarer:

Frida på trendenser.se sa...

Fin pläd! Me like.

Frida på trendenser.se sa...

Fin pläd! Me like.

Alexandra sa...

Pläden v ar jättesnygg.Mitt reafynd senast var på Hemtex,en zinkvas/lykta som jag suktade över i våras men som tur var inte slog på att handla den.Fick den för 30% på rea-priset också.Nöjd blev jag då!

http://hannafialotta.blogg.se sa...

Kul med fynd!

http://hannafialotta.blogg.se sa...

Gillar kudden!

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH va fina kap! Jag gillar pläden massor! Var in på VålaMagasinet igår, tyvärr har de tagit bort rabatten på Kartekk stolen:( Så det blev inget köp, inte nu iallafall, men köper den nog snart ändå:)

Kram

Jenny -Hemtrender sa...

Fin pläd och MKT fin tavla ni har ser jag!:)
Jag har inte köpt så mkt inredning i sommar, Ne typ ingenting tror jag.. får bli mer till hösten:)

Kram Jenny

camilla sa...

Jag håller med! Vilka fina fynd du gjort! Man blir alltid lika glad när man hittar något man vill ha på rea. Dags att införskaffa en mysig pläd, de hör hösten till.

Kramar C

Elins blogg sa...

Så fina bilder, vad fint du har hemma!

/Elin

Välkommen Hem! sa...

Jättefint! Visst blir man glad av fynd! Fynns inget bättre, hihi. Har fyndat jag med, ett par stövlar o stövletter till hösten så nu längtar jag att få sätta fötterna i dem. Fast sommaren får ju inte ta slut än! Jag är kluven ;-)
Kram, Judita