måndag 24 september 2012

Djuriskt




Foto: VL
Jag nämnde ju här om dagen att jag hade vunnit en fin vinst. Idag kom den!
Två fina kuddfodral med fotomotiv hade jag turen att vinna hos Piazzan! Snygga va?
Jag har flyttat runt dem i huset men just nu har de hamnat i vardagsrummet. Tror ugglan får vara i kökssoffan sen kanske.... Om jag nu får behålla dem vill säga! En viss liten herre i huset tjöt av förtjusning när han kom hem från skolan; "Jag äääälskar vargar".
Haha, gäller att hålla hårt i dem ett tag nu!

Tack snälla Pernilla!

7 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Men ÅH så fint ni har det hemma!! Och kudden var riktigt fin! Du har tur du:) Hur jobbar du de kommande veckorna? Tänkte komma förbi jobbet någon dag:)

Kram Emma

Åse - Interiörguiden sa...

Grattis till den fina vinsten! Så fint du har det där hemma!

PERNILLA sa...

Fint det blev .....*ler

Kram

Pernilla PåPiazzan

Alexandra sa...

Grattis till vinsten!!de är verkligen snygga.

indianmarknad.se sa...

Väldigt!

Jenny - Hemtrender sa...

Jag håller med Åse, vad fint du har det Vanja! Och kuddarna är ju jätte fina. Själv har jag köpt en med hundmotiv från HM men nu känner jag att jag skulle tagit ett "tuffare" djur kanske ;)

Kram Jenny

camilla sa...

Så fint och härlig blandning! Såg att du hade tur idag med hos Starwoman, grattis! Den tävlingen missade jag helt.. :)

Ha en fin dag!

Kram