torsdag 6 september 2012

Mademoiselle Oiseau Backgammon

Fotograf: Idha Lindhag
 

Den 3 september lanserade Rörstand fortsättningen av Lovisa Burfitts och Anna Lerinders porslinskollektion Mademoiselle Oiseau; Backgammon
Burfitt har tecknat ytterligare en episod på den tidigare muggen och även på en ny assiett.
Delarna kostar runt 179 kr st.
 
Jag har länge varit sugen på ett inköp och nu gillar jag servisen än mer med den fina lila färgen att blanda med! Dags att starta en liten samling tror jag!
Dessutom är min födelsedag inte så långt borta.... Eller hur S? *Blink, blink*




4 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

De är så fina! Jag har en av muggarna här hemma, men jag håller med dig, det vore kul att samla på dem:)

Kram

Jacta est alia sa...

Hei! De var kjempefine!

sofia PR sa...


Oh ja sådana vill jag ju ha!

/ Allt gott, Sofia PR

Alexandra sa...

Jättefin servis.Har också gått och funderat på att köpa en mugg ,men håller med om att den nya är ett snäpp finare.