tisdag 18 september 2012

Random pics

Foto: VL

Ska snart göra mig klar för ett kvällspass men kunde inte låta bli att gå ett varv med kameran först. Önskar att jag hade mer tid att fotografera och blogga men just nu är det fullt upp heeela tiden känns det som.

Möttes av en glad överraskning idag när jag gjorde en liten bloggrunda. Jag har vunnit en tävling med ett finfint pris som säkert kommer att göra sig superbra här hemma! Ni får se sen!

Nej, dags att slänga i sig något ätbart innan jag måste åka!
Hoppas ni har en bra tisdag.
Kram kram!

4 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så fina bilder, jag vill se mer av ditt hem Vanja, sen, när du har tid:) Hälsa alla på jobbet!

Stor Kram

PERNILLA sa...

Grattis igen....kan du maila mig en gång till..*ler

Kram

Pernilla På Piazzan

Design & Stuff sa...

Fin blogg du har! Kika gärna in på min sida. Finns massvis med inspiration där jag tror du skulle gilla :-) Kram

camilla sa...

Så fina bilder du visar! Mera sånt!

Grattis! Vad har du vunnit för fint?
Vill också ha fårskinn på stolarna i höst, mys!

Kram Camilla