torsdag 20 september 2012

The Organic Sheep



Foto: The Organic Sheep

Måste ju bara tipsa er om The Organic Sheep och deras fantastiska fårskinn!

Ullen kommer från får som är födda och strävar fritt i den Isländska vildmarken.
Alla skinn är unika och fria från konstgjorda färgämnen eller skadlig krom vid garvningen.
Priserna tycker jag är helt överkomliga. Från 650 DKK för de långhåriga skinnen och 350 DKK för stolsdynorna.
I webshopen hittar du även kuddar och den lyxiga pläden.

Jag föll pladask för de långhåriga skönheterna, det ena vackrare än det andra! Eller de fina stolsdynorna som skulle värma fint på våra Tolix nu i höst och vinter.
Åh nu blev min önskelista ännu längre.....

1 kommentar:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh de ser ju riktigt härliga ut! En sån skulle jag också kunna tänka mig:)

Kram